גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות
תעודת האחריות המורחבת

תעודת האחריות המורחבת

תעודת האחריות המורחבת של קליל

תעודת האחריות נועדה להקל על קהל הצרכנים המעונין לקבל מוצר מקורי ואיכותי של קליל, שרות ברמה גבוהה ובמידת הצורך טיפול יעיל בתקלות. התעודה מהווה התחייבות של קליל לגבי הרכיבים מתוצרתה והתחייבות המתקין המורשה לגבי שאר מרכיבי העבודה.

מי רשאי לתת את תעודת האחריות המורחבת של קליל?

מתקיני חלונות ודלתות, מורשי קליל, שהתחייבו לעבוד לפי אמנת שירות ולפי הסטנדרטים המקצועיים של קליל רשאים לתת תעודת אחריות מורחבת של קליל

באיזה שלב יש לדרוש את תעודת האחריות המורחבת?

במעמד החתימה על חוזה העבודה עם מתקין האלומיניום, מורשה קליל עליך לדרוש את תעודת האחריות המורחבת.

מה תוקף תעודת האחריות המורחבת?

תוקף תעודת האחריות המורחבת של קליל 7 שנים מיום התקנת המוצרים בביתך.

מתי אקבל את תעודת האחריות המורחבת?

לפי הזמנתך תתבצע בדיקה לאחר ההתקנה בביתך על מנת לוודא כי המוצרים שהותקנו בביתך הם מתוצרת קליל. תעודת האחריות המורחבת, חתומה ע"י קליל תשלח למורשה, אשר יחתום בעצמו ויעביר אותה אליך.

מה קורה אם בבדיקה מתגלה שיש רכיבים לא מקוריים של קליל?

אם המתקין התחייב לתעודת אחריות, ובבדיקה יתגלה כי מותקנים רכיבים לא מקוריים של קליל, יהיה עליו להחליף את הרכיבים בחדשים ותתבצע בדיקת מסירה חוזרת.

למה קליל מעודדת צרכנים לדרוש את תעודת האחריות המורחבת?

דרישה מראש של תעודת האחריות המורחבת תבטיח: מוצר איכותי לאורך שנים שרות והתקנה ברמה גבוהה הגנה בפני זיופים והעתקות

האם קליל דורשת מהמתקין עמלה על תעודת האחריות המורחבת?

קליל לא מקבלת עמלה מהמתקינים על תעודת האחריות המורחבת. הרווח של קליל נובע מגידול במספר הלקוחות המרוצים ומצמצום השימוש באביזרים מזויפים ולא איכותיים.

המתקין הציע לי אחריות שלו ל - 10 שנים?

אם המתקין רוצה לתת לך אחריות ל-10 שנים קבל זאת, אך אל תוותר על זכותך לתעודת האחריות המורחבת של קליל.

אני סומך על המתקין שיעשה עבודה טובה ,לשם מה אני צריך את תעודת האחריות המורחבת?

גם אם אתה סומך על מתקין האלומיניום שיעשה עבודה טובה - אל תוותר על תעודת האחריות המורחבת של קליל. ראשית, מסמך רשמי מחייב יותר. שנית, אם המתקין "נעלם" מסיבה כלשהי, קיימת כתובת נוספת - קליל

המתקין "נעלם" למי לפנות?

במקרה ומתקין האלומיניום "נעלם" - פנה לקליל. אם יש לך תעודת אחריות מורחבת בתוקף, תקבל שירות יעיל, אמין ואיכותי, ללא תשלום. אם אין לך תעודת אחריות, פנה לקבלת יעוץ במוקד השירות טלפון בטלפון 8555*

ביצעתי עבודת אלומיניום ואין לי תעודת אחריות, מה לעשות במקרה של תקלה?

במקרה של תקלה ובהיעדר תעודת אחריות פנה לקבלת יעוץ במוקד השרות של קליל בטלפון 8555*.

האם אני זכאי לשרות גם לאחר תקופת האחריות?

קליל דואגת לשרת את לקוחותיה לאורך שנים רבות (תמורת תשלום). פנה לקליל לקבלת יעוץ מתאים *קליל (8555*) מכל טלפון או דרך האתר.

האם עבודה עם תעודת אחריות מורחבת צריכה לעלות יותר?

תעודת האחריות המורחבתת מחייבת את המתקין להתקין פרזול איכותי יותר, לעמוד ברמת שרות גבוהה יותר ומונעת ממנו קיצורי דרך מסוכנים, ומכאן שלכאורה עבודה עם תעודת אחריות מורחבת צריכה לעלות יותר. מתקין איכותי יציע לכם מראש תעודת אחריות מורחבת. יחד עם זאת, אין ספק כי השימוש באביזרי מקור מורשים וביצוע עבודה איכותית יחסכו עלויות תחזוקה בעתיד.
אתר זה אינו נתמך על ידי הדפדפן שלך אנא הורד גוגל כרום
ajaxSpinner