גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות
שאלות בנושא תעודת האחריות המשולבת

שאלות בנושא תעודת האחריות המשולבת

מהי תעודת האחריות המורחבת של קליל?

תעודת האחריות המורחבת כוללת אחריות קליל לגבי הרכיבים מתוצרת קליל ואחריות המתקין המורשה לגבי שאר מרכיבי העבודה, למשך 7 שנים.

מי רשאי לתת את תעודת האחריות המורחבת של קליל?

את תעודת האחריות המורחבת של קליל רשאים לתת מתקיני חלונות ודלתות מורשי קליל, שהתחייבו לעבוד לפי אמנת שרות ולפי הסטנדרטים המקצועיים של קליל.

באיזה שלב יש לדרוש את תעודת האחריות המורחבת של קליל?

את תעודת האחריות המורחבת של קליל יש לדרוש במעמד החתימה על החוזה עם מתקין מורשה קליל.

 

מהו תוקפה של תעודת האחריות המורחבת של קליל?

תוקף תעודת האחריות המורחבת הינו 7 שנים מיום התקנת המוצרים בביתך.

 

מתי אקבל את תעודת האחריות המורחבת של קליל?

לפי הזמנתך תתבצע בדיקה לאחר ההתקנה בביתך על מנת לוודא כי המוצרים שהותקנו בביתך הם מתוצרת קליל.  
תעודת האחריות המורחבת, חתומה ע"י קליל תשלח למורשה, אשר יחתום בעצמו (לגבי חלקו באחריות) ויעביר אותה אליך.

מה קורה אם בבדיקה מתגלה שיש רכיבים לא מקוריים של קליל?

אם המתקין התחייב לתעודת אחריות, ובבדיקה יתגלה כי מותקנים רכיבים לא מקוריים של קליל, יהיה עליו להחליף את הרכיבים בחדשים ותתבצע בדיקת מסירה חוזרת.

 

למה קליל מעודדת צרכנים לדרוש את תעודת האחריות המורחבת?

דרישה מראש של תעודת האחריות המורחבת של קליל, תבטיח מוצר איכותי ואחריות קליל לגבי הרכיבים מתוצרתה.

 

האם קליל דורשת מהמתקין עמלה על תעודת האחריות המורחבת של קליל?

קליל לא מקבלת עמלה מהמתקין על תעודת האחריות המורחבת. מטרת קליל  היא להגדיל את מספר הלקוחות המרוצים הנהנים ממוצריה האיכותיים.

 

המתקין הציע לי אחריות שלו ל – 10 שנים?

אם המתקין רוצה לתת לך אחריות ל-10 שנים קבל זאת, אך אל תוותר על זכותך לתעודת האחריות המורחבת של קליל.

 

כשיש תקלה בתקופת האחריות למי עליי לפנות?

יש לפנות למתקין המורשה, אם המתקין לא סיפק את דרישתך, הנך מוזמן לפנות למוקד קליל בטלפון 8555* או באמצעות האתר.

 

אני סומך על המתקין שיעשה עבודה טובה. לשם מה צריך את תעודת האחריות המורחבת של קליל?

חיוני שתשכור את שירותיו של מי שאתה סומך עליו. יחד עם זאת, אם תהיה לך תלונה לגבי רכיבי קליל שהותקנו בביתך, האחריות לגביהם היא של קליל.

 

ביצעתי עבודת אלומיניום ואין לי את תעודת האחריות המורחבת של קליל, מה לעשות במקרה של תקלה?

במקרה של תקלה, אם אין לך תעודת אחריות מורחבת של קליל, פנה לקבלת יעוץ במוקד השירות, בטלפון 8555*.

אתר זה אינו נתמך על ידי הדפדפן שלך אנא הורד גוגל כרום