לקוחות יקרים,

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, מחלקת שירות הלקוחות שלנו עובדת במתכונת מצומצמת.
אולמות התצוגה שלנו סגורים למבקרים.
אנו ממשיכים לתת שירות וייעוץ טלפוני דרך מוקד שירות לקוחות 8555*
במרכז השירות שלנו תוכלו לתאם פגישת ייעוץ וירטואלית פרטנית הכוללת גם סיור וירטואלי באולמות ולקבל מידע על מתקינים מורשים.

בתאריכים 8.4-19.4 נצא לחופשת חג במהלכה ייסגר מרכז השירות.

מאחלים חג שמח ובריאות איתנה.
שירות לקוחות – קליל

גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות
כיצד נמנעים מזיופים

כיצד נמנעים מזיופים

האם ישנם סימנים מזהים שמעידים שמדובר במוצר מקורי של קליל ?

על גבי הפרופילים יש חותמות לוגו קליל. בחלקו הפנימי של הפרופיל מוטבעים 3 פסים מקבילים לכל אורכו.
על גבי הידיות יש חותמות לוגו. 

האם ניתן לקבל בדיקת אימות בחינם?

ניתן לקבל בדיקת אימות בחינם אם התמלאו התנאים הבאים: 

  1. סגירת הפרויקט עם מתקין מורשה של קליל
  2. חתימה עם מהמתקין המורשה על "הסכם לביצוע עבודת אלומיניום מתוצרת קליל "
  3. בפרויקט יש 100% מערכות של קליל (פרופילים, צבע, אביזרים, תריסים ומנועים ).
  4. היקף הפרויקט מ 4 פתחים (חלון או דלת) ומעלה. 

 

כיצד ניתן להימנע מזיופים ?

המנעו מזיופים!

  1. קבעו פגישת יעוץ אישית לגיבוש מפרט אלומיניום מדויק
  2. פנו למתקינים מורשים המופיעים ברשימת קליל
  3. החתימו את המתקין המורשה על חוזה המחייב אותו לספק מוצרים עם חומרי גלם מקוריים בלבד - קבלו חוזה לדוגמא מקליל

 

ajaxSpinner