לקוחות יקרים,

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, מחלקת שירות הלקוחות שלנו עובדת במתכונת מצומצמת.
אולמות התצוגה שלנו סגורים למבקרים.
אנו ממשיכים לתת שירות וייעוץ טלפוני דרך מוקד שירות לקוחות 8555*
במרכז השירות שלנו תוכלו לתאם פגישת ייעוץ וירטואלית פרטנית הכוללת גם סיור וירטואלי באולמות ולקבל מידע על מתקינים מורשים.

בתאריכים 8.4-19.4 נצא לחופשת חג במהלכה ייסגר מרכז השירות.

מאחלים חג שמח ובריאות איתנה.
שירות לקוחות – קליל

גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות
באנר

פגישת ייעוץ אישית

יועצי קליל יסייעו לכם בבחירת הפתרונות המתאימים לכלל פתחי הבית. בפגישה יעזרו לכם להתאים את מפרט האלומיניום להעדפותיכם בתחום העיצוב, לתנאי סביבה ולתקציב.

המפרט יוכל לשמש אתכם לצורך קבלת הצעות מחיר מהמתקינים המורשים. 

 

באיזה שלב להגיע לפגישת יעוץ?

מומלץ להגיע בשלב תכנון מוקדם של הבית החדש או השיפוץ, בכל מקרה לפני יצירת הקשר עם קבלן האלומיניום.

עם מה צריכים להגיע לפגישה?

מומלץ להביא את מפרט האלומיניום אשר תקבלו מהאדריכל שלכם, ובמקרים אחרים חובה להביא לפחות רשימת פתחים כולל מידות, רצוי עם תוכנית של הבית.

הודעתך נשלחה בהצלחה

תודה שכתבת אלינו

ניצור אתך קשר בהקדם האפשרי

תקלה
ajaxSpinner