שאלות בנושא מורשה קליל

  • כלקוח, שתחום החלונות המעוצבים אינו תחום ההתמחות שלו, רצוי שאיש המקצוע שיבצע עבורך את אחת מההשקעות הגדולות בשיפוץ הבית, יהיה אדם רציני מקצועי ואמין. לנו יש כלים מקצועיים לבחון את המתקין המורשה לאורך זמן.

  • מורשה קליל מחויב לתת שירות בהתאם לאמנת השירות עליה הוא חתום. בכל מקרה של חריגה מתנאי אמנת השירות אתם מוזמנים לעדכן אותנו ואנו נטפל בכך בהקדם האפשרי. למוקד קליל חלונות מעוצבים חייגו 8555* מכל טלפון

  • כל מורשה קליל נושא תעודה אישית , עם שמו, תמונתו וכתובתו ועם תוקף התעודה. בבית העסק מוצבת תעודת מורשה קליל לבוש במדי מורשה קליל בכל מקרה של ספק ניתן לפנות למוקד קליל חלונות מעוצבים חייגו *קליל
    (8555*) מכל טלפון או דרך האתר.

  • למתקין מורשה קליל צריכה להיות תעודה בתוקף. קליל מנפיקה מדי שנה תעודות בתוקף. בכל מקרה של ספק ניתן לפנות למוקד קליל חלונות מעוצבים חייגו 8555* מכל טלפון.

  • שלט על בית העסק אינו ערובה למורשה קליל, בית עסק זה רוכש מוצרים של קליל אך לא בהכרח מורשה קליל. * כל מורשה קליל נושא תעודה אישית , עם שמו, תמונתו וכתובתו ועם תוקף התעודה. * בבית העסק מוצבת תעודת מורשה קליל * לבוש במדי מורשה קליל בכל מקרה של ספק ניתן לפנות למוקד קליל חלונות מעוצבים חייגו 8555* מכל טלפון

  • יצרן בעל תעודת מורשה שאינה בתוקף הוא אינו מורשה קליל! קליל מעדכנת את מורשיה ומציידת אותם בכרטיס מורשה קליל בתוקף. יתכן מצב בו מורשה קליל לשעבר חרג מכללי ההתחייבות וקליל הסירה אותו מרשימת מורשי קליל. בכל מקרה של ספק ניתן לפנות למוקד קליל חלונות מעוצבים חייגו 8555* מכל טלפון ולברר

  • מורשה קליל צריך לעמוד בקריטריונים. אם מורשה קליל לא עומד בהם, קליל נאלצת להסירו מרשימת המורשים. לכן יש תוקף לתעודת מורשה קליל.

  • יש צורך לגבש מפרט אלומיניום מדויק ומקיף ולגשת איתו לקבלני אלומיניום, לקבלת הצעת מחיר. את גיבוש המפרט כדאי לעשות בפגישת יעוץ אישית עם יועץ מקצועי של קליל.

  • אם אתה חושב שהינך מתאים פנה למוקד קליל בטלפון 8555* או דרך האתר.

    שיתוף ברשתות חברתיות