גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות
כתבות

מה כבר יכול לקרות?!

יש תחושה שתרבות הצריכה המוגברת של ימינו הביאה אותנו לזלזל בנושא האחריות. כמה פעמים אמרנו לעצמנו "מה כבר יכול לקרות?" כאשר המוכר בחנות שאל אם אנחנו רוצים לשלם עבור אחריות. ואנחנו כמו נזכרים בהררי הנייר עם הכיתוב אחריות שזרקנו לפח בסדר האחרון של הבית עונים: "מי צריך אחריות? אם יתקלקל נקנה חדש".

אבל חשבתם רגע מה קורה כשדברים קצת יותר גדולים מתקלקלים? מה קורה כאשר מדובר בתקלה של עשרות אלפי שקלים בעקבות צנרת שהתפוצצה, גג מטפטף או חלון שהתפרק והשאיר אתכם חשופים מול הגשם החזק.

אז הנה כמה סיפורי "לי זה לא יקרה" כואבים ששמענו עליהם.

האמבט המתנפח:

יוני מעפולה בסה"כ רצה שיפוץ קטן בחדר האמבטיה שלו ושל אשתו. את מרבית הכסף הם החליטו להשקיע בברזים ובאמבטיית החרסינה שתמיד פנטזו עליהם, וכבר לא נשאר מספיק כסף בשביל הריצוף. בלית ברירה פנה יוני לספק זול שמצא באינטרנט ושלח דוגמאות של ריצוף מסין. יוני מספר שלא עברו יותר מ-5 מקלחות והריצוף החל להתפרק ולהיסדק "צריך להיכנס לאמבטיה עם כפכפים כדי לא להיחתך" יוני חצי צוחק חצי בוכה. עכשיו יוני עם רצפת חדר אמבטיה סדוקה שדורשת תיקון עם עליות כפולות ממה שתכנן.

השיטפון שאחרי המעבר:

דורית, מחדרה מספרת שהקבלן שהיה אחראי על הפרויקט המליץ להם על חבר שלו שעושה "צנרת בובה" במחירים שאין כמוהם בשוק בגלל שהוא צעיר ובתחילת דרכו. דורית מספרת: "הגיע אלינו הביתה בחור צעיר שנראה סופר מקצועי. בעלי ואני היינו מבסוטים שהצלחנו להוזיל עלויות בכמעט 40% ועוד לעזור לבחור צעיר להתקדם. כל כך התרגשנו לעבור לדירה שנים על גבי שנים שחיכינו לרגע הזה. לא עברו שבועיים מהרגע שנכנסו, יומיים אחרי שהנחנו את הסלון החדש, פיצוץ בצנרת! חצי מהבית מוצף. נזק של עשרות אלפי שקלים שאין לנו. ואין עם מי לדבר, אין אחריות. לא על המוצר שהוא תקע לנו שם ולא על העבודה". 

 

 

 הקיץ הנורא בדירה:

דנה וינאי, זוג צעיר בשנות ה-30 לחייהם נכנסו לדירה חדשה בהוד השרון רק השנה. לאחר שלקחו משכנתא כבדה החליטו לצמצם עלויות איפה שניתן ופנו לחברה להתקנת חלונות שמצאו דרך חבר של ינאי מהעבודה. הם לא קראו עליה באינטרנט אבל החליטו שהמחיר נוח והם סומכים על החבר כי החלונות נראים טוב.
לא עברו חודשיים מיום ההתקנה והם התבאסו לגלות שהתריס ה"חדש" החליט להיתקע. כאשר פנו למתקין הוא אמר להם שזה בעיה, אין אחריות על התריס.

לאחר כמה ימים בהם התעוררו שטופי זיעה למרות המיזוג שילמו למתקין בלית ברירה אלפי שקלים בנוסף למה שכבר הוציאו.

 

עכשיו, תתארו לכם כמה פשוט היה לשלוף מהארון את תעודת האחריות למוצר, גדול ככל שיהיה. ללכת בשקט לחברה שסיפקה לכם אותו ולדעת שיש אבא ואמא שיטפלו בכל בעיה שלא תהיה.

 

הפתרון שלנו בקליל

הפתרון של קליל מגיע בדיוק מתוך הבנה של הצרכים והכרות עם הסיפורים האלו. לכן, אנו מפנים אתכם רק למתקינים המורשים שלנו, היחידים המוסמכים לתת לכם תעודת אחריות מורחבת ל7 שנים.

תעודת אחריות ל-7 שנים מבטיחה לכם הצרכנים שבכל הקשור באחת ההוצאות הגדולות ביותר בשיפוץ ובבניית הבית, תמיד תדעו שיש מי שיעמוד מאחורי כל בעיה במידה ותצוץ, וגם ימנעו מכם בעיות עתידיות.

אז אל תשכחו לדרוש ממתקין האלומיניום את תעודת האחריות של קליל.  

 

 

ajaxSpinner