הצהרת נגישות חברת קליל תעשיות בע"מ

חברת קליל רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלנו. במסגרת אחריות זו קליל פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם, עקרונות של שוויון הזדמנויות ואי הפליה.

החברה נוקטת את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותינו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים באופן עצמאי ושוויוני.

חברת קליל מאמינה בזכויות ומתן הזמנויות שוות להפקת תועלת מתכני האתר האינטרנט כמו גם ביקור באולמות, הרי צוות העובדים בקליל עובר הדרכות בנושא מתן שירות נגיש ללקוחות. במידה ואתם זקוקים להתאמה מסויימת, אנא פנו לרכז הנגישות עדי דובלרו בטלפון- 04-9900305 או דרך צור קשר באתר או דרך שירות הלקוחות בטלפון 8555*.

בפנייתכם ציינו את כל המידע הרלוונטי על מנת שנוכל להעניק מענה מהיר ויעיל. - פנייתכם תיענה תוך 2 ימי עסקים.

הנגישות באולמות:

 

 

סימול נושא ראשון לציון נתניה חיפה
חניה נגישה מרכז מסחרי מרכז מסחרי ברשות הציבורית

שירותים נגישים לציבור

מרכז מסחרי מרכז מסחרי אין
כניסה לאולם V V V
מעברים נגישים V V V
המתנה V V V
עמדת שירות נגישה V V V
פטור מתוך וכניסה עם חיית שירות V V V
לולאת השראה V V V
כתיבה על נייר V V V
ובכל עת ניתן לבקש את עזרת הצוות :)

 

 

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
  • שירות פרונטלי - קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00
  • דואר אלקטרוני  -dobalru@klil.co.il
  • פניה באמצעות "צור קשר" באתר https://www.klil.co.il/צור-קשר
  • פניה באמצעות הדואר: קליל תעשיות בע"מ ת.ד. 659 א.ת. כרמיאל 2161601

 נגישות אתר האינטרנט 

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת קליל תעשיות בע"מ מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בdobalru@klil.co.il ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניותומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  •  בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

אמצעי הנגישות באתר

  • באתר מותקן כפתור לתיקון צבעים באתר בצד ימין העליון של האתר בצורת עין, לחיצה על הכפתור מתקנת את כל צבעי האתר לצבעים ניגודיים.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בקליל תעשיות בע"מ

פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום:
25.10.2020

    שיתוף ברשתות חברתיות