גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות
תעודת האחריות המשולבת

תעודת האחריות המשולבת

תעודת האחריות המשולבת של קליל

תעודת האחריות נועדה להקל על קהל הצרכנים המעונין לקבל מוצר מקורי ואיכותי של קליל, שרות ברמה גבוהה ובמידת הצורך טיפול יעיל בתקלות. התעודה מהווה התחייבות של קליל לגבי הרכיבים מתוצרתה והתחייבות המתקין המורשה לגבי שאר מרכיבי העבודה.

מי רשאי לתת את תעודת האחריות המשולבת של קליל?

מתקיני חלונות ודלתות, מורשי קליל, שהתחייבו לעבוד לפי אמנת שירות ולפי הסטנדרטים המקצועיים של קליל רשאים לתת תעודת אחריות משולבת של קליל

באיזה שלב יש לדרוש את תעודת האחריות המשולבת?

במעמד החתימה על חוזה העבודה עם מתקין האלומיניום, מורשה קליל עליך לדרוש את תעודת האחריות המשולבת.

מה תוקף תעודת האחריות המשולבת?

תוקף תעודת האחריות המשולבת של קליל שנתיים מיום התקנת המוצרים בביתך.

מתי אקבל את תעודת האחריות המשולבת?

לפי הזמנתך תתבצע בדיקה לאחר ההתקנה בביתך על מנת לוודא כי המוצרים שהותקנו בביתך הם מתוצרת קליל. תעודת האחריות המשולבת, חתומה ע"י קליל תשלח למורשה, אשר יחתום בעצמו ויעביר אותה אליך.

מה קורה אם בבדיקה מתגלה שיש רכיבים לא מקוריים של קליל?

אם המתקין התחייב לתעודת אחריות, ובבדיקה יתגלה כי מותקנים רכיבים לא מקוריים של קליל, יהיה עליו להחליף את הרכיבים בחדשים ותתבצע בדיקת מסירה חוזרת.

למה קליל מעודדת צרכנים לדרוש את תעודת האחריות משולבת?

דרישה מראש של תעודת האחריות המשולבת תבטיח: מוצר איכותי לאורך שנים שרות והתקנה ברמה גבוהה הגנה בפני זיופים והעתקות

האם קליל דורשת מהמתקין עמלה על תעודת האחריות המשולבת?

קליל לא מקבלת עמלה מהמתקינים על תעודת האחריות המשולבת. הרווח של קליל נובע מגידול במספר הלקוחות המרוצים ומצמצום השימוש באביזרים מזויפים ולא איכותיים.

המתקין הציע לי אחריות שלו ל - 10 שנים?

אם המתקין רוצה לתת לך אחריות ל-10 שנים קבל זאת, אך אל תוותר על זכותך לתעודת האחריות המשולבת של קליל.

אני סומך על המתקין שיעשה עבודה טובה ,לשם מה אני צריך את תעודת האחריות המשולבת?

גם אם אתה סומך על מתקין האלומיניום שיעשה עבודה טובה - אל תוותר על תעודת האחריות המשולבת של קליל. ראשית, מסמך רשמי מחייב יותר. שנית, אם המתקין "נעלם" מסיבה כלשהי, קיימת כתובת נוספת - קליל

המתקין "נעלם" למי לפנות?

במקרה ומתקין האלומיניום "נעלם" - פנה לקליל. אם יש לך תעודת אחריות משולבת בתוקף, תקבל שירות יעיל, אמין ואיכותי, ללא תשלום. אם אין לך תעודת אחריות, פנה לקבלת יעוץ במוקד השירות טלפון בטלפון 8555*

ביצעתי עבודת אלומיניום ואין לי תעודת אחריות, מה לעשות במקרה של תקלה?

במקרה של תקלה ובהיעדר תעודת אחריות פנה לקבלת יעוץ במוקד השרות של קליל בטלפון 8555*.

האם אני זכאי לשרות גם לאחר תקופת האחריות?

קליל דואגת לשרת את לקוחותיה לאורך שנים רבות (תמורת תשלום). פנה לקליל לקבלת יעוץ מתאים *קליל (8555*) מכל טלפון או דרך האתר.

האם עבודה עם תעודת אחריות משולבת צריכה לעלות יותר?

תעודת האחריות המשולבת מחייבת את המתקין להתקין פרזול איכותי יותר, לעמוד ברמת שרות גבוהה יותר ומונעת ממנו קיצורי דרך מסוכנים, ומכאן שלכאורה עבודה עם תעודת אחריות משולבת צריכה לעלות יותר. מתקין איכותי יציע לכם מראש תעודת אחריות משולבת. יחד עם זאת, אין ספק כי השימוש באביזרי מקור מורשים וביצוע עבודה איכותית יחסכו עלויות תחזוקה בעתיד.
אתר זה אינו נתמך על ידי הדפדפן שלך אנא הורד גוגל כרום