גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות
שאלות בנושא תעודת האחריות המשולבת

שאלות בנושא תעודת האחריות המשולבת

מהי תעודת האחריות המשולבת של קליל?

תעודת האחריות המשולבת כוללת אחריות קליל לגבי הרכיבים מתוצרת קליל ואחריות המתקין המורשה לגבי שאר מרכיבי העבודה.

מי רשאי לתת את תעודת האחריות המשולבת של קליל?

את תעודת האחריות המשולבת של קליל רשאים לתת מתקיני חלונות ודלתות מורשי קליל, שהתחייבו לעבוד לפי אמנת שרות ולפי הסטנדרטים המקצועיים של קליל.

באיזה שלב יש לדרוש את תעודת האחריות המשולבת של קליל?

את תעודת האחריות המשולבת של קליל יש לדרוש במעמד החתימה על החוזה עם מתקין מורשה קליל.

 

מהו תוקפה של תעודת האחריות המשולבת של קליל?

תוקף תעודת האחריות המשולבת הינו שנתיים מיום התקנת המוצרים בביתך.

 

מתי אקבל את תעודת האחריות המשולבת של קליל?

לפי הזמנתך תתבצע בדיקה לאחר ההתקנה בביתך על מנת לוודא כי המוצרים שהותקנו בביתך הם מתוצרת קליל.  
תעודת האחריות המשולבת, חתומה ע"י קליל תשלח למורשה, אשר יחתום בעצמו (לגבי חלקו באחריות) ויעביר אותה אליך.

מה קורה אם בבדיקה מתגלה שיש רכיבים לא מקוריים של קליל?

אם המתקין התחייב לתעודת אחריות, ובבדיקה יתגלה כי מותקנים רכיבים לא מקוריים של קליל, יהיה עליו להחליף את הרכיבים בחדשים ותתבצע בדיקת מסירה חוזרת.

 

למה קליל מעודדת צרכנים לדרוש את תעודת האחריות המשולבת?

דרישה מראש של תעודת האחריות המשולבת של קליל, תבטיח מוצר איכותי ואחריות קליל לגבי הרכיבים מתוצרתה.

 

האם קליל דורשת מהמתקין עמלה על תעודת האחריות המשולבת של קליל?

קליל לא מקבלת עמלה מהמתקין על תעודת האחריות המשולבת. מטרת קליל  היא להגדיל את מספר הלקוחות המרוצים הנהנים ממוצריה האיכותיים.

 

המתקין הציע לי אחריות שלו ל – 10 שנים?

אם המתקין רוצה לתת לך אחריות ל-10 שנים קבל זאת, אך אל תוותר על זכותך לתעודת האחריות המשולבת של קליל.

 

כשיש תקלה בתקופת האחריות למי עליי לפנות?

יש לפנות למתקין המורשה, אם המתקין לא סיפק את דרישתך, הנך מוזמן לפנות למוקד קליל בטלפון 8555* או באמצעות האתר.

 

אני סומך על המתקין שיעשה עבודה טובה. לשם מה צריך את תעודת האחריות המשולבת של קליל?

חיוני שתשכור את שירותיו של מי שאתה סומך עליו. יחד עם זאת, אם תהיה לך תלונה לגבי רכיבי קליל שהותקנו בביתך, האחריות לגביהם היא של קליל.

 

ביצעתי עבודת אלומיניום ואין לי את תעודת האחריות המשולבת של קליל, מה לעשות במקרה של תקלה?

במקרה של תקלה, אם אין לך תעודת אחריות משולבת של קליל, פנה לקבלת יעוץ במוקד השירות, בטלפון 8555*.

אתר זה אינו נתמך על ידי הדפדפן שלך אנא הורד גוגל כרום